Nie masz produktów w koszyku.

Informacje handlowe: +48 22 104 05 16

Nie masz produktów do porównania.

Szukaj

Jeśli posiadzasz numer NIP lub gdy wysyłka następuje poza granice Europy kwota podatku VAT jest automatycznie odejmowana.

Warunki


INFORMACJE O WYSYŁCE

W celu zapewnienia szybszej i bezpieczniejszej dostawy, wszystkie wysyłki obsługiwane są przez wyspecjalizowane firmy kurierskie (FedEx, DHL, itp.). Dostawy na terenie Unii Europejskiej realizujemy w usłudze standardowej w terminie 2-3 dni roboczych.

Dostawy realizowane są od poniedziałku do piątku w godzinach pracy. Informacje o dostawach przekazywane są zespołowi CoffeeItalia za pośrednictwem poczty elektronicznej. Niestety nie ma możliwości wybrania daty lub godziny dostawy. Jednakże można skontaktować się z kurierem i poprosić o zmianę daty dostarczenia towaru.

W przypadku nieobecności Klienta w terminie dostawy należy skontaktować się bezpośrednio z kurierem. W przypadku braku kontaktu z kurierem w przeciągu 48 godzin od próby doręczenia przesyłki, zostanie ona zwrócona do naszego magazynu. Koszty ponownej dostawy ponosi Klient.

Dla poszczególnych typów dostaw należy wykonać następujące czynności:

  • W przypadku dostaw do krajów spoza obszaru Unii Europejskiej prosimy o kontakt pod adresem: ordini@coffeeitalia.it
  • W przypadku dostaw drogą lotniczą prosimy o kontakt pod adresem: ordini@coffeeitalia.it

Wszystkie zamówienia wysyłane są z naszego magazynu we Włoszech. Wszystkie artykuły przedstawione na naszej stronie internetowej można zakupić on-line. Magazyn nie jest dostępny bezpośrednio dla Klientów.

W momencie otrzymania towaru, każdą paczkę należy dokładnie sprawdzić i w razie jakichkolwiek nieprawidłowości w dostawie sporządzić pisemną uwagę na poleceniu dostawy. Ewentualne nieprawidłowości muszą być zgłaszane na piśmie i opatrzone podpisem. Należy ponadto zgłosić również kurierowi wszelkiego typu nieprawidłowości dotyczące dostawy. Reklamacje zgłaszane w inny sposób nie będą rozpatrywane.

W przypadku problemów związanych z dostawą prosimy o podanie stwierdzonych problemów na dokumencie dostawy (obowiązkowo) oraz o możliwie jak najszybsze skontaktowanie się z nami, najpóźniej w terminie dwóch dni roboczych od daty otrzymania towaru. Reklamacje zgłoszone po tym terminie nie będą uwzględniane.

Dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić dostawę towaru w przewidzianych terminach. W celu umożliwienia nam dotrzymania ustalonych terminów, prosimy przy składaniu zamówienia o sprawdzenie adresu dostawy oraz podanie adresu e-mail i numeru telefonu. Prosimy ponadto o odpowiadanie bezpośrednio na nasze powiadomienia dotyczące Państwa zamówienia, co pomoże nam rozwiązać ewentualne problemy z dostawą.

Każdy towar jest starannie pakowany w naszym magazynie do specjalnie wzmocnionych opakowań.

Packaging

Pakowanie to ważny etap wysyłki tego typu produktów. Wszystkie produkty są starannie przygotowywane do transportu, dzięki wykorzystaniu wzmocnionego opakowania. Każde opakowanie zawiera wypełniacz z polistyrenu, który lepiej zabezpiecza nie tylko towar, ale również oryginalne opakowanie, dzięki czemu możemy zagwarantować klientowi otrzymanie produktu w doskonałym stanie. Caffè Italia zobowiązuje się dokonać, na własny koszt, wszelkich czynności koniecznych do tego, aby wszystkie towary spełniały wymogi bezpieczeństwa na każdym etapie wysyłki. Wszystkie procedury pakowania są starannie odręcznie wykonywane w naszym magazynie. Oryginalne opakowanie, które otrzymujemy od reprezentowanych przez nas firm, jest sprawdzane przez nasz zespół ds. kontroli jakości.

Zabezpieczenie i opakowanie w celu uniknięcia jakichkolwiek NIEPRAWIDŁOWOŚCI w trakcie transportu.

Imballaggio

Uwaga: wykorzystujemy opakowania podlegające w 100% recyklingowi.

Uważnie śledzimy wszystkie fazy pakowania w celu zapewnienia kompletności dostawy.

Duża jakość sztywnej tektury falistej zapewnia wytrzymałość opakowania i ochronę produktu na każdym etapie dostawy. Wykorzystujemy opakowania ekologiczne i materiały biodegradowalne, produkowane w 100% z odnawialnych źródeł (kukurydza) i rozpuszczalne w wodzie. Zastosowane materiały są całkowicie kompostowalne. Stosowana przez nas taśma produkowana jest z silikonu i naturalnego kleju.

W przypadku, gdyby Państwa zamówienie nie zostało dostarczone w przewidzianym terminie, prosimy o:

  • Sprawdzenie prawidłowości podanego adresu do wysyłki towaru
  • Sprawdzenie otrzymania e-mailem powiadomienia o wysyłce towaru (w tym przypadku prosimy również o sprawdzenie skrzynki ze spamem)

Prosimy o kontakt z nami w przypadku, gdyby potrzebowali Państwo dodatkowej pomocy. Z przyjemnością Państwu pomożemy.


GWARANCJA I OBSŁUGA

Naprawy wykonywane w ramach gwarancji to naprawy, których koszty są pokrywane przez producentów w okresie objętym gwarancją. Standardowy okres oferowanej gwarancji wynosi 2 lata. Całkowity okres gwarancji udzielanej na produkt biegnie od daty zakupu. Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń powstałych na skutek wypadków, niewłaściwego użytkowania, użytkowania niezgodnego z zaleceniami, zniszczenia, normalnego zużycia na skutek użytkowania, części elektrycznych, przepięć lub urządzeń, w których wprowadzono zmiany lub wykorzystywanych do celów handlowych. Po okresie objętym gwarancją udzieloną przez producenta nie będzie możliwości zwrotu pieniędzy za niesprawność urządzenia. W razie niesprawności urządzenia lub uszkodzenia produktu trzeba zorganizować zwrot zgodnie z procedurą przewidzianą w formularzu zwrotu. Koszty wymiany pokrywa klient, na własną odpowiedzialność, chyba, że towar zostanie zwrócony w terminie 14 dni od daty pierwszego otrzymania towaru.

Jeżeli, w terminie 14 dni od daty dostawy, zakupiony przez Państwa artykuł okazałby się uszkodzony, prosimy o skontaktowanie się z Caffè Italia za pośrednictwem e-maila na następujący adres poczty elektronicznej: info@coffeeitalia.pl.

Koszty zwrotu towaru, jak również odpowiedzialność za zwrot ciążą na Kliencie. Natomiast koszty kolejnej dostawy towaru realizowanej przez Centrum Obsługi Caffè Italia, po wykonaniu naprawy, ponosi w całości Caffè Italia (ta opcja jest dostępna tylko dla dostaw realizowanych w obrębie obszaru Unii Europejskiej).

Jeżeli zgłoszona reklamacja zostanie uznana, to koszty części zamiennych i robocizny zostaną pokryte przez producenta. Koszty transportu w związku z wysłaniem produktu do autoryzowanego centrum ponosi natomiast Klient, chyba, że produkt zostanie zwrócony w terminie 14 dni od daty jego otrzymania.

Jeżeli natomiast reklamacja nie zostanie uznana, to otrzymacie Państwo kosztorys naprawy. Naprawa zostanie wykonana dopiero po zaakceptowaniu kosztorysu i uiszczeniu podanego w nim kosztu naprawy. W przypadku braku akceptacji kosztorysu urządzenie zostanie Państwu zwrócone, bez jego naprawy i dodatkowych kosztów.

Klient odpowiada za odpowiednie zapakowanie towaru przed wysłaniem artykułu do naprawy. Ewentualne szkody powstałe w trakcie transportu nie zostaną pokryte w ramach gwarancji. Ryzyko uszkodzenia towaru w trakcie transportu jest bardzo duże, dlatego prosimy o odpowiednie zabezpieczenie urządzenia przed wysyłką.

Prosimy o przygotowanie urządzenia zgodnie z poniższymi wskazówkami w celu uniknięcia problemów lub uszkodzeń w trakcie transportu. W tym celu prosimy:

  • Opróżnić urządzenie z wody, a także opróżnić wszystkie pojemniki z wody, kawy i fusów.
  • Wyczyścić starannie ekspres. Jeżeli nasi technicy będą zmuszeni wyczyścić urządzenie przed przystąpieniem do naprawy, zostaniecie Państwo obciążeni dodatkowym kosztem w wysokości 20 euro;
  • Zapakować urządzenie do oryginalnego opakowania z wypełniaczem z polistyrenu
  • W przypadku braku oryginalnego opakowania, prosimy o zastosowanie podwójnego opakowania lub o podwójnej grubości oraz wypełniacza bąbelkowego w dużej ilości wokół urządzenia.
  • Nie załączać wszystkich akcesoriów (obsady filtra, filtrów, itp.), które często ulegają uszkodzeniu na skutek wstrząsów w trakcie transportu. Akcesoria te jednak trzeba będzie wysłać, w przypadku konieczności znalezienia rozwiązania dla diagnozowanego problemu.

W przypadku uszkodzenia paczki w trakcie transportu jesteście Państwo odpowiedzialni za złożenie reklamacji u kuriera. Prosimy pamiętać, że należy wysłać reklamację w terminie określonym przez kuriera. Caffè Italia nie ponosi żadnej odpowiedzialności za artykuły uszkodzone w trakcie transportu.

Caffè Italia nie ponosi odpowiedzialności za terminy realizacji usługi naprawy i terminy ponownej dostawy produktów w przypadku, gdy naprawy będą wykonywane przez centra obsługi należące do producentów.

Do produktu należy dołączyć następujące informacje:

  • Numer zamówienia lub kserokopię potwierdzenia elektronicznego
  • Imię i nazwisko wraz ze stosownym numerem telefonu
  • Adres e-mail
  • Powód zwrotu (opis problemu lub kod błędu podany na urządzeniu).

Usługa obsługi zostanie przez nas zrealizowana tylko dla produktów zakupionych za pośrednictwem naszej strony internetowej. W przypadku zakupów zrealizowanych u innych dostawców, zrobimy co będziemy mogli, ale nie będziemy mogli zaoferować kompletnej usługi wsparcia w każdej sytuacji.


POSTĘPOWANIE W PRZYPADKU USTERKI

W celu aktywowania usługi obsługi klienta należy:

  • Skontaktować się z naszym działem obsługi Klientów wysyłając wiadomość na adres e-mail: assistenzaclienti@coffeeitalia.it
  • Opisać dokładnie charakter i typ usterki

Po otrzymaniu informacji wyślemy Państwu kompletną procedurę dotyczącą wysyłki urządzenia do działu technicznego. Urządzenie nie zostanie przyjęte do naprawy bez naszej zgody.


CENTRA OBSŁUGI

Okres gwarancji udzielanej na produkty sprzedawane przez Caffè Italia wynosi 2 lata dla urządzeń wykorzystywanych do użytku domowego i 1 rok w przypadku innych wykorzystań. Gwarancja obejmuje wszystkie wady fabryczne. Produkty sprzedawane przez Caffè Italia objęte są gwarancją na części zamienne i usługi robocizny. Gwarancja nie obejmuje usterek będących następstwem wypadków, upadku urządzenia, nieprawidłowego użytkowania urządzenia, użytkowania urządzenia w sposób niezgodny z zaleceniami producenta, zniszczenia, normalnego zużycia na skutek użytkowania, braku konserwacji i konkretnych konsekwencji braku konserwacji, części elektrycznych, przepięć lub urządzeń, w których wprowadzono zmiany lub które były wykorzystywane do celów handlowych.

Autoryzowane centra serwisowe mają wszelkie wyposażenie konieczne do realizacji usług naprawy wszystkich urządzeń marek znajdujących się w naszym asortymencie. Usługi te oferowane są wszystkim Klientom Caffè Italia przez cały okres gwarancji. Dostarczymy Państwu wsparcia koniecznego przy procedurach związanych z wysłaniem urządzenia do naprawy. Naprawy wykonywane w ramach gwarancji to naprawy, których koszty ponoszą producenci w okresie objętym gwarancją. Oferujemy standardowo gwarancję na okres 2 lat. Całkowity okres objęty gwarancją na produkt biegnie od daty zakupu.

Informujemy, że stan początkowy wszystkich urządzeń otrzymanych od naszych autoryzowanych centrów obsługi będzie oceniany przez technika, który wyda opinię co do możliwości wykonania naprawy w ramach gwarancji.


OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

Korzystamy z bezpiecznych technik w celu stosownego zabezpieczenia danych i informacji wrażliwych, podanych przez użytkownika, aby zapobiegać nie autoryzowanemu dostępowi do tych danych zarówno w samej firmie, jak i spoza firmy. Dostęp do informacji na temat Klientów mają jedynie pracownicy, którym informacje te są koniecznie potrzebne w celu realizacji transakcji wykonywanych za pośrednictwem naszej strony internetowej.


SPOSÓB ZAPŁATY

Nasza firma akceptuje trzy sposoby zapłaty. Zakupy w Caffè Italia są proste i szybkie. Zamówienie można złożyć on-line, telefonicznie, za pośrednictwem poczty lub faksu. Przewidziane formy zapłaty to karta kredytowa, przelew bankowy lub płatność poprzez konto PayPal.

1. KARTA KREDYTOWA (VISA – MASTERCARD)

Prosimy o podanie w systemie rejestracji płatności numeru karty kredytowej, nazwiska właściciela i daty. Akceptowane karty kredytowe to VISA i MasterCard. Po zakończeniu zamówienia, automatycznie zostanie zażądana autoryzacja zapłaty potrzebna do zweryfikowania ważności karty i dostępności środków. Jeszcze nie następuje obciążenie rachunku: rzeczywista zapłata nastąpi dopiero w momencie wysyłki, a powiadomienie o niej zostanie wysłane e-mailem. W przypadku korzystania z krajowej karty kredytowej prosimy o sprawdzenie w Państwa banku dziennego limitu na karcie. Caffè Italia nie bierze odpowiedzialności za ewentualne dodatkowe koszty, jakimi ewentualnie zostaniecie obciążeni przez swój bank za transakcje powyżej dziennej kwoty limitu dostępnego na karcie. Caffè Italia zastrzega sobie prawo do zażądania dodatkowych danych w celu monitorowania identyfikacji: w takim przypadku skontaktujemy się z Państwem za pośrednictwem e-maila lub telefonicznie. Państwa zamówienie zostanie wysłane dopiero po otrzymaniu wymaganych informacji.

Karty kredytowe są sprawdzane za pomocą systemu weryfikacji adresu System® (AVS) i CVV2 przed wysłaniem artykułu. Żadne zamówienie nie zostanie zrealizowane, jeżeli wcześniej nie zostaną sprawdzone informacje dotyczące nazwiska, adresu, telefonu, e-maila. Te procedury bezpieczeństwa stosowane są w celu zapobieżenia nie autoryzowanemu wykorzystaniu karty i realizacji dostawy na adres inny niż Państwa adres.

W momencie realizacji zamówienia, zostanie wykonana operacja obciążenia karty kwotą Państwa zamówienia i w przeciągu 24 godzin od operacji stosowna kwota zostanie zapisana na karcie.

Caffè Italia poważnie monitoruje ryzyka związane z oszukańczymi transakcjami. Z tego powodu korzystamy z usług różnych agencji kontroli kredytowych oraz wyspecjalizowanych lokalnych agencji sił porządkowych w celu zapobieżenia transakcjom oszukańczym.

2. PRZELEW BANKOWY

W przypadku wybrania przelewu bankowego jako formy płatności, prosimy o skontaktowanie się z nami e-mailem i podanie następujących danych:

  1. Nazwa artykułu, który chcecie Państwo kupić;
  2. Nazwisko i imię;
  3. Adres dostawy.

Skontaktujemy się z Państwem i prześlemy dane do przelewu.

3. PŁATNOŚĆ PAYPAL

Po potwierdzeniu zamówienia zostaniecie Państwo przekierowani na stronę logowania PayPal w celu dokonania zapłaty. Jeżeli nie dysponujecie Państwo kontem PayPal, możecie się zarejestrować na stronie logowania PayPal przed zakończeniem procedury składania zamówienia. Obciążenie kwotą konta PayPal następuje w momencie złożenia zamówienia.


BEZPIECZEŃSTWO PŁATNOŚCI

Zakupy realizowane za pośrednictwem strony internetowej Caffè Italia są całkowicie bezpieczne. Dane dotyczące karty kredytowej przetwarzane są bezpośrednio przez bank i nie przechodzą przez nasze serwery, ani nie są na nich przechowywane. Do zapewnienia bezpieczeństwa przesyłu informacji wykorzystywana jest technologia Secure Sockets Layer (SSL), realizowana przez zaawansowane szyfrowanie danych wszystkich form transakcji.


ZWROTY TOWARU I PIENIĘDZY

Caffè Italia gwarantuje Klientom, zgodnie z przepisami Prawa Konsumenta (artykuły L. 121-20), prawo do odstąpienia od umowy. Klient ma 14 dni od daty dostawy na zwrot produktu. Jeżeli Klient zdecyduje się zwrócić produkt, musi przesłać stosowny wniosek za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres assistenzaclienti@coffeeitalia.it. W ten sposób Klient otrzyma również potwierdzenie, za pośrednictwem poczty elektronicznej, o możliwości zwrotu towaru.

Klient ma 8 dni, licząc od daty elektronicznego pozwolenia na zwrot produktu, na zwrot produktu w celu otrzymania jego wymiany lub otrzymania zwrotu pieniędzy. Wszystkie zwracane produkty muszą być nieużywane, nie otwarte i w takim stanie, aby nadawały się do dalszej sprzedaży.

Zwrot produktów następuje na adres naszej siedziby logistycznej. Adres zwrotu produktu zostanie podany w oświadczeniu o potwierdzeniu możliwości zwrotu, które otrzymacie Państwo na adres e-mail.

Zwracane produkty muszą być w doskonałym stanie, tak, by nadawały się do dalszej sprzedaży, w oryginalnych opakowaniach, bez jakichkolwiek śladów uszkodzeń. Prosimy pamiętać o podaniu nam Państwa nazwiska i adresu, numeru transakcji i kopii rachunku / faktury zakupu.

Z zastrzeżeniem powyższych reguł, Caffè Italia zwróci cenę zwróconego produktu, dla ilości podanej na poleceniu zwrotu, w terminie 30 dni od otrzymania produktu. Jeżeli klient zapłacił kartą kredytową zwrot zostanie dokonany bezpośrednio na kartę kredytową lub przelewem bankowym.

W przypadku zwrotu produktu noszącego wyraźne ślady używania, kwota należna do zwrotu zostanie obniżona o 10-30% w stosunku do ceny zakupu produktu. W przypadku zwrotu artykułów z brakującymi częściami lub akcesoriami, procent obniżki kwoty zwrotu może dojść do 50% ceny zakupu produktu. Przy czym częściowy zwrot pieniędzy za wszystkie produkty, które były używane będzie mógł zostać zrealizowany jedynie pod warunkiem, że zwrot produktu nastąpi w terminie 14 dni od daty jego otrzymania, po upływie tego terminu produkt może zostać zwrócony jedynie w celu jego naprawy.

Wszelkie zapytania prosimy kierować na adres assistenzaclienti@coffeeitalia.it